Frugthegets sommerfest
Kære alle på Frugthegnet,
Håber alle har haft en dejlig sommer 🌞
Husk tilmelding til sommerfesten.
Vi glæder os til at se jer lørdag d. 16. august.
Kh. Festudvalget

Kære alle på Frugthegnet,
Håber alle har haft en dejlig sommer 🌞
Husk tilmelding til sommerfesten.
Vi glæder os til at se jer lørdag d. 16. august.
Kh. Festudvalget

M. J. Eriksson påbegynder gravearbejdet på Frugthegnet i forbindelse med udrulningen af fjernevarmen den 11. august. Arbejdet i første etape på Frugthegnet starter fra Virumvej og ned til ca Frugthegnet 68.
Der er pt. intet nyt om de fortsætter gravearbejdet ned af Abildgårdsvej og hvordan det evt. vil påvirke adgangen til Frugthegnet.
Vedlagte er runddelt i postkasserne af M. J Eriksson.


Bestyrelsen har været i kontakt med entreprenøren M. J. Eriksson, som varetager nedgravningen af fjernvarmen i området, omkring et forventet tidspunkt for igangsætning af nedgravningen på Frugthegnet.
Vi har tidligere fået oplyst at de forventede at starte i slutningen af juli måned, vi har imidlertid fået følgende opdatering:
